گرانول PVC پیشرو پلاست

گرانول PVC

سالانه مقدار زیادی PVC یا پلی وینیل کلراید که یک ماده پتروشیمی پرکاربرد است در سراسر جهان برای مصارف مختلف صنعتی تولید می‌شود. این ماده به صورت کلی در انواع سخت و انعطاف پذیر موجود است که کاربردهای متفاوتی دارند و در بسیاری از کالاهای مصرفی بکار رفته است. به عنوان مثال در پروفیل پنجره، داکت‌های برق و حتی داشبورد خودرو استفاده می‌شود.س

مزایا گرانول PVC

گرانول‌های PVC موجود در مجموعه پیشرو پلاست بسپار نوعی بسیار مرغوب و فوق‌ العاده‌تر از سایر گرانول‌های موجود در بازار است. از جمله ویژگی و مزایای این نوع گرانول مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربات، نور خورشید و اشعه UV و همچنین برش سریع و استحکام نقاط جوش می‌توان نام برد. یکی از مزایای مهم تولید گرانول PVC، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی است زیرا این محصول از بازیافت میلیون‌ها تن ضایعات پلاستیکی که سالانه در دنیا تولید شده، ساخته می‌شوند. این گرانول‌های بازیافتی ماده اولیه صنایعی مانند تولید آسفالت، بتن، لاستیک سازی و ... هستند.

 

کاربرد گرانول PVC

گرانول PVC در تولید صنایع مختلف نقش پررنگی دارد. به همین دلیل استفاده صحیح از آن می‌تواند کیفیت صنایع را به حداکثر برساند. کاربرد گرانول در صنعت خودرو سازی به گونه‌ای است که در بیشتر قطعات اتومبیل، PVC نرم به کار رفته مانند روکش قسمت فوقانی داشبورد خودرو. در صنایع پزشکی از تجهیزات یکبار مصرف استفاده بسیاری می‌شود و پایه اصلی این تجهیزات مانند ماسک، انواع سوند، مسواک انگشتی و ... گرانول PVC (مدیکال گرید) می‌باشد. در صنایع برقی گرانول PVC انعطاف پذیر برای ساخت انواع سیم، کابل، عایق حرارتی، کابل جوش و غیره بکار می‌رود. گرانول PVC موجود در کالاهای مصرفی مانند اسباب بازی، عینک شنا، لوازم بهداشتی و ... باید با حفظ اصول بهداشتی تولید شود تا برای انسان‌ مضر نباشد. به طور کلی از گرانول در صنعت استفاده‌های گوناگونی می‌شود و شرکت پیشرو پلاست بسپار با سنجش نیاز مشتریان خود قادر به ارائه و تولید گرانول‌های PVC برای استفاده‌های مختلف است.

 

گرانول PVC سخت

از گرانول PVC سخت در تولیدات کالاها و صنایع مختلف استفاده می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لوله‌های خرطومی، دیوارکوب‌ها، قاب شفاف چراغ‌های داندانپزشکی، پروفیل‌های درب و پنجره، نوارهای تزئینی و قابل چسبیدن دور MDF، زه‌‌های نقره‌ای دور سپر، نوارهای تزئینی دور کمد، ورق‌های شفاف سخت و نیمه سخت دارویی، جعبه تقسیم برق و ... اشاره کرد.

  • نشانی:

    قم، شکوهیه، فازدوم، بلوار همت، همت ۶، اولین کارخانه سمت چپ، پلاک ۱۲۵۶

  • ایمیل:

    این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

  • تلفن:

    025-33343228

  • فکس:

    025-33343229

شرکت پیشرو پلاست بسپار تولید کننده انواع گرانول PVC جهت تولید شیلنگ، کابل و کفش و تزریق PVC

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد پیشرو پلاست بسپار محفوظ است.